“Ha az életet ünnepelni akarod, tégy minden napot ünneppé!”
Három alapvető módszer, ami megnöveli az eladást:
1. Adj el több embernek,
2. Adj el többet,
3. Adj el többször.
Úgy adhatunk el többet, hogy alkalmat teremtünk az embereknek arra, hogy termékünket, szolgáltatásunkat használhassák.
Így csinálják ezt a nagy márkák is.
Tudtad, hogy korábban a Mikulás nem piros volt? A Coca-Cola üzleti céljai érdekében átfestette a csokimikulást saját márkája színére (pirosra). Ezzel lépéssel a karácsonyi ünneplést összekapcsolta termékeinek eladásával. A nagy áruházak pedig, melyek azelőtt kizárólag ruhát árultak, elkezdtek élemiszereket is árulni azért, hogy több vásárlót vonzzanak…
Az igaz mesterei ennek a játéknak azok a cégek amelyek képeslapot es ajándékot adnak el. Állandóan újabb és újabb ünnepnapokkal rukkolnak elő azért, hogy eladhassák a termékeiket. Eddig a legnagyobb ünnepek ezek voltak: karácsony, húsvét, születésnap, névnap és a különféle évfordulók. Ma már legalább 300 okunk van arra, hogy üdvözlőlapot vagy ajándékot küldjünk. Az Anyák napjától a Valentin napig, a Barátság napjától az ex-barát /barátnő / főnök napjáig. A cégek új ajándékozási szokásokat igyekeznek felépíteni a már meglevő “ünnepekre”, de teljesen új alkalmakat is kitalálnak. Még ezzel a felirattal is kaphatunk képeslapot: “Csak úgy…”.
A testfestőt gyakran fesztiválokhoz és vásárokhoz köti munkája. Emellett alkalmat kellene teremtenie arra, hogy az emberek keressék is a szolgáltatást.
Ne feledd: a vevők addig nem tudják, mit akarnak, amíg Te meg nem mutatod nekik!
A gyerekek imádják a csillámos tetkót. A szülinapi zsúrokon való szereplés tehát elég egyértelműen adódik. De eszedbe jutna-e álarcos bálon, estélyen, céges rendezvényeken (ami felnőtteknek szól) előrukkolni ezzel a szolgáltatással? A csillám ragyogása megadhatja azt a kis plusz pezsgést ezeken a rendezvényeken, amivel igazán feledhetetlenné válna az esemény. A rendezvényszervezőknek pedig mindig ez a céljuk. Legyen az egy színpadi esemény, ballagás vagy sport-esemény, használd ki az alkalmat, mutasd meg tehetséged, és tedd feledhetetlenné a rendezvényt a résztvevők számára. Mutasd meg, hogyan tudja a csillám bearanyozni napjukat!
A testfestés erre egy kitűnő lehetőség! Hogy kihozd belőle a legtöbbet, Neked kell cselekedned, és megvalósítani a “bearanyozást”. Továbbá meg kell mutatnod az embereknek, milyen alkalmakkor tudják a Te szolgáltatásodat igénybe venni. Ne feledd: a vevő nem feltétlenül tudja önmagától, hogy milyen eseményen lehet jó döntés egy testfestő alkalmazása.
További marketing tippekért vegyél részt marketing tanfolyamunkon!
CsillámVilág hírlevél: A speciális kedvezményekről, akciókról e-mailben értesülhetsz. Ne hagyd ki!